Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 20 augustus 2015

Happy Holidays


Nog een kaart die ik gemaakt heb met washitape in de hoofdrol. Ook deze doet weer mee met de challenge van Miranda. Het is een alternatieve Kerstkaart geworden en ik heb hem simpel gehouden omdat de tape al voldoende aandacht vraagt. Om de gestanste tekst goed te kunnen lezen heb ik verschillende kleuren achtergrondjes geprobeerd en deze felblauwe sprong er het beste uit. Het steekt goed af en dat blijkt toch de leesbaarheid ten goede te komen. Ik kijk weer uit naar jullie reacties!

groetjes van Ank

8 opmerkingen:

vintagebyina zei

Leuke kaart met het washitape!
Groetjes Ina

Sylvia zei

Hallo Ank,
Wat een superleuke moderne kerstkaart. Het washi- tape doet het weer leuk.

Groetjes,Sylvia.

Giny zei

Wat een prachtig kaartje.

Lieve groet Giny

Ellen zei

Leuk hoor, eens een andere invulling van de kerstkaart. Ik vind 'm geslaagd!

groetjes, Ellen

Antoinette Voorn zei

Wauwwww wat tof gedaan met het tape!

Wybrich zei

Ik heb heel wat gemist zie ik wel! Wat heb je leuke kaarten gemaakt! Die met de gele washi tape-Zonnig- die is erg mooi! Vooral de kleur!

Miranda V zei

Leuk dat je nog een tweede inzending hebt Ank! Heel leuk gedaan, de blauwe achtergrond zorgt er inderdaad voor dat de tekst goed te lezen is. Deze kaart gaat zeker opvallen tussen de andere kerstkaarten! Groetjes, Miranda

Cornelie zei

Ook met tapejes aan de slag gegaan. Erg leuk zeg met de uitgestanste tekst. Je vorig vind ik misschien nog wel mooier!!