Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 22 oktober 2015

Herfst


Mijn 500e bericht vandaag!!

Inmiddels ben ik weer begonnen aan een andere mini cardkit. Deze bevat allemaal herfst gerelateerde dingen. Op deze kaart heb ik uit de kit enkel het tekstlabel met oranje stans erachter gebruikt. De bladhark is van Marianne Design. Die heb ik uit mat zilvekleurig karton gestanst en de steel uit bruin. En de kale boompjes zijn van MFT dacht ik. De herfstblaadjes had ik al jaren geleden gekocht, een hele zak vol *lol* Zelf ben ik niet 100% tevreden over de bewerkte 'grond'. ik hoor graag wat jullie van de kaart vinden.

groetjes van Ank

9 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Een prachtige herfstkaart Ank, leuk die hark erbij, en mooie herfstkleuren!!
xx Wilma

Anoniem zei

Hoi Ank gefeliciteerd met jouw 500ste post! Super leuk :) Mooie herfstkaart! Ik weet niet wat jouw bedoeling was met de bewerkte grond maar het is een leuk detail ;)
Groetjes Chantal

Sabine zei

Gefeliciteerd met je 500ste blogbericht. Hartstikke leuke kaartheb je gemaakt. Die boompjes zijn ook erg leuk Liefs Sabine

Unknown zei

Wat leuk, je 500 post !!!
En een hele leuke post nog ook.
Een super mooi herfstkaartje heb je gemaakt!

groetjes, Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
gefeliciteerd met je 500ste blogpost,
Ik vind je kaartje heel mooi geworden en ook de achtergrondjes zijn leuk,
groetjes,
Ans

Rosina zei

Een schitterend herfstkaartje Ank....leuk samengesteld in prachtige kleurtjes...

groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

Super leuk gedaan en hele vrolijke herfstkleurtjes Ank!

Sylvia zei

Prachtige kaart,Ank.Mooi ontwerp en Leuke kleuren.

Groetjes,Sylvia.

Marjan zei

Ik vind hem prachtig, helemaal herfst en een erg leuk tafereel met de mooie boompjes, de blaadjes en de bladhark. Leuk die heuvels die je creëerde.