Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 18 oktober 2015

Weer twee


Voor deze kaart heb ik de knopen, de pailletten, het lint, de bedel en de tag uit de kit gebruikt. De rest heb ik er zelf bij gedaan.


Bij deze kaart zijn de vilten klokken, het lint, de bedel, het touw en de tekstlabel allemaal afkomstig uit de mini-kit.
Jullie zien dat je er veel kaarten mee kunt maken want nog is alles niet op!

groetjes van Ank


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje Ank er zit echt ontzettend veel spulletjes in de kit :) Weer zulke mooie kaarten! De eerste is heel stijlvol met warme kerstkleuren! De tweede heeft een heel mooi verouderde look en het vilt is een heel leuk detail :)
Groetjes Chantal

Ans Gilbert zei

Hoi Ank,
deze kit is echt onuitputtelijk lijkt het, je hebt weer 2 hele mooie kaarten gemaakt, leuk zijn de kerstklokken van vilt,
groetjes,
Ans

Rosina zei

Schitterend zijn deze 2 kerstkaartjes Ank....leuke details erop...

groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

2 Prachtige kaarten Ank, alletwee heel speciaal, maar die met de pailletten en de knoop vind ik toch wel heel erg mooi gevonden , super!!
xx Wilma

Marjan zei

Ook hier weer veel leuke dingetjes uit de kit, mooie kaartjes!

vintagebyina zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt.
Groetjes Ina

nicolet zei

Twee prachtige kerstkaarten Ank!
Groetjes Nicolet