Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 10 januari 2016

Met pareltjes


Een heel andere kaart maar ook weer met kraft en wit gemaakt. Ik heb mezelf getrakteerd op de prachtige nieuwe mal van Marianne Design en in dit geval heb ik het midden er ook uitgestanst. Vervolgens heb ik de stans teruggeplaatst in het witte vierkant.


Een eenvoudig rond label in het midden met een tekststempel er op. Voor de versiering heb ik gebruik gemaakt van parelversieringen die ik losgeknipt heb tot een vorm die me aanstond en verder losse plakparels.

Fijne dag!
groetjes van Ank


13 opmerkingen:

Marjan zei

Een prachtige stans inderdaad. Je hebt er een erg mooie kaart mee gemaakt, heel elegant! Ook door de sierlijke parelswirls.

Sarah zei

Het is bijna kantwerk . Mooi !

Rosina zei

Wooooow dat is ee nbeauty van een kaartje Ank, wat een schitterende stans is dat...en hij komt prachtig uit zo...
groetjes
Rosina

Sylvia zei

Prachtige kaart,Ank.Heel stijlvol.Hele mooie stans.

Groetjes,Sylvia.

Gery zei

Jeetje zeg, wat is dit een prachtige kaart in al zijn eenvoud en kleur knalt hij er toch uit!!!
Super!!
Groetjes Gery

Anoniem zei

De kaart had ook echt niks meer nodig Ank want hij is prachtig zo! De parels heb je zo mooi verwerkt en de tekst in het midden is een leuke touch :)
Groetjes Chantal

Sabine zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Hele mooie mal en die heb je prachtig gebruikt Liefs sabine

Grietje Jansen zei

Prachtige kaart geworden zo.
Die stans is inderdaad heel mooi, moet ik maar even in mijn achterhoofd houden, ben nop aan het rondkijken wat ik zal kopen voor het geld wat ik op mijn verjaardag heb gekregen, en dit is echt een optie...

Grietje

Nelleke zei

Gaaf zeg! Ook je andere creaties bekeken. Ik heb wel wat gemist. Jou taart is ook erg gaaf! groetjes, Nelleke

Louise zei

Mooi en stijlvolle kaart heb je met die schitterende mal gemaakt, parel versiering is ook erg mmooi!


gr.LOuise

Wil Frutsel zei

Prachtig Ank, heel chique!!
xx Wilma

Unknown zei

Wat een mooie en chique kaart heb je gemaakt met die ontzettende mooie stans. Die pareltjes maken het natuurlijk helemaal af.

groetjes, Joke

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit Ank...heb deze mal ook gekocht..jij heb er alvast iets mooist van gemaakt :-)

Groetjes,Willy