Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 24 mei 2016

Viltband




Voor deze kaarten heb ik zelfklevend viltband gebruikt wat ik ook verkoop in mijn webwinkel 'Hobbystuff' zie rechtsboven in de rechterkolom. Bij de eerste kaart is het 'Congratulations' uit het band geknipt. Verder heb ik stempels en mallen van kroontjespen en inktpot van MD gebruikt. Het is een smalle kaart die ik verder simpel heb gehouden.


Op de tweede kaart is het ruitmotief het viltband, ook te koop in mijn webwinkeltje. Het plaatje van de haan is uit een stofje gestanst. Het strookje bovenaan is washitape en de rest wijst zich wel zelf.


Op de derde kaart heb ik rood viltband gebruik met ballonnetjes en cadeautjes. Ook dit band staat in mijn webwinkeltje. Zo zie je dat dit band op heel verschillende manieren is te gebruiken. het is niet duur slechts € 0,25 per meter.

groetjes van Ank



7 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Prachtig Ank, mooie sprekende kleuren!!
xx Wilma

Marjan zei

Ik vind ze alle drie mooi,maar die eerste springt er voor mij uit, gaaf!

Sylvia zei

Hele mooie serie,Ank.wat is dat viltband superleuk.De eerste kaart is mijn favoriet :).

Groetjes,Sylvia.

Rosina zei

Dat zijn 3 geweldig leuke kaartje Ank...vooral de eerste is heel leuk die tekst en daar die pen en potje inkt erbij....een echte BEAUTY...

groetjes
Rosina

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit...mooi met het vilt :-)

Groetjes,Willy

Monique zei

Wat een mooie kaarten Ank! Leuk idee...
Net zo mooi als de prachtige kaart die ik van je heb gekregen voor mijn verjaardag. Dank je wel! Ook voor de leuke stempeltjes die je erbij hebt gedaan.
Liefs, Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldige kaarten met viltband Ank. Ik ben helemaal weg van de eerste..gááf..
Lieve groetjes Miranda